tirsdag den 21. februar 2012

Hverdag i Aarhus / Everyday in Aarhus

Nå ja, dette foto fortæller vel sig selv. Sådan ser hverdagen jo ud i Aarhus. Bindingsværkshuse og dydige unge kvinder i lange rober, der promenerer, ikke sandt? Nå, men det er i hvert fald nogle menneskers våde drøm om Danmark, både indenlands og udenlands, uden at jeg så har sagt for meget. Jeg var i Den Gamle By forleden dag og før jeg så mig om, kom de fornemmeste frøkener forbi, så jeg nåede kun at knipse dem på afstand. Jeg har aldrig før set så fine madammer i Den Gamle By, og jeg fandt aldrig ud af, hvor de kom fra, og hvor de var på vej hen.


This is Aarhus as of 2012 - or not. I went to the outdoor museum, Den Gamle By the other day and went by these young and very well dressed young ladies. You will usually see the employees dressed up in 19th century clothes to help make the museum come to life but I've never seen such elegance as these ladies displayed. I never realised where they actually came from or where they were going.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar