søndag den 29. januar 2012

Nokkefår / Very cheap!

I Vestergade 19 ligger et møbelhus, Halling Møbler. Jeg har aldrig været indenfor, men jeg mener at vide, at det er et familieejet firma, der har ligget på adressen i mange år. Butikken ligger lige over for den smukke Vor Frue Kirke. De har længe haft rokkefår stående i vinduet, men jeg synes nu, at de ligner myndehunde. Januar 2012. 


You'll find a furniture shop in Vestergade 19. They have had these sheep on display as long as I can recall it. The family owned shop is just across the beautiful church, Vor Frue Kirke. January 2012.




2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, at du gør opmærksom på steder, forretninger o.a., som jeg jo egentlig godt kender, men ofte glemmer. Som nu denne prægtige forretning, hvor jeg heller aldrig har været, men fote gået forbi - og beundret rokkefårene/myndehund.
    Men nu har jeg bestemt mig for at gå derind, og se på et rokkefår.
    Asta barnbarnet blir snart 1 år. Måske skal hun ha et rokkefår ;o)

    SvarSlet